Contoh surat lamaran kerja bahasa Swedia

Contoh surat lamaran kerja bahasa Swedia


Syfte: jobbansökningar

Till den ärade
Mr / Ms
PT. Framåt No Retreat
Jl. Red Rose nr 88
jakarta Barat

Kära herrar,
I enlighet med jobbet öppnings information från PT. Framåt Ingen reträtt jag får från Merdeka tidningen den 15 Nopermber 2014. Jag har för avsikt att söka jobb och integreras i ett företag som Mr / Mrs bly. Som en del av det arbete jag menar är en del av marknadsföring med koden (MG) i sällskap med PT. Framåt Ingen reträtt.

Här är min korta Data
Namn: Siswono Suryo
Plats / datum. Född: Jakarta, 5 maj 1995
Senast Utbildning: S1 Information Management
Adress: No. 56 East Penggangsaan
Telefon (HP): 081 234 567 891
Status: singel

Och nu är jag i ett hälsosamt tillstånd och kan tala engelska flytande. Ärlighet är alltid min prioritet och min utbildning är mycket tillfredsställande, och jag kan också använda datorn antingen Lotus kalkylblad, MS Office Word, Excel, Access och vissa typer av andra kontorsprogram.

För er, jag bifoga:
1. Curriculum Vitae
2. Kopia av diplom S1
3. Kopia av transkript
4. Kopia av certifikat kurser och utbildningar
5. Photograph senaste

En intervju Mr / Ms personal så jag hoppas att jag kan förklara mer i detalj om potentialen och min förmåga för företaget att Mr / Mrs bly.

detta skydd således brev, jag tackar dig för Mr / Mrs personal.

Med vänlig hälsning,

Siswono Suryo

http://bodoalweoh.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar